Seminarium: „Elektroniczne narzędzia marketingu politycznego”

Zapraszamy do udziału w seminarium

„ELEKTRONICZNE (SIECIOWE) NARZĘDZIA MARKETINGU POLITYCZNEGO (WYBORCZEGO)”

które odbędzie się 6 maja 2010 roku w Warszawie.

W PROGRAMIE

– Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce z wykorzystaniem elektronicznych narzędzi

Grażyna Białopiotrowicz (autorka książki „Kierowanie wizerunku w biznesie i polityce”)

– Uwarunkowania i możliwości zastosowania potencjału Internetu/Sieci w aktywności politycznej

prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Instytut Dziennikarstwa UW)

– Strategie marketingowe na rynku politycznym

Michał Jaśniok (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)

– Rola blogów, mini blogów oraz sms-ów w marketingu wyborczym i w budowaniu relacji z otoczeniem politycznym i potencjonalnymi wyborcami
Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)

– Spam polityczny (e-maile, sms-y) – aspekty prawne i wizerunkowe

Piotr Waglowski (Vagla.pl)

– Segmentacja rynku wyborczego

Andrzej Falkowski (SWPS)

– Internet jako narzędzie kampanii negatywnej (reklama banerowa i na stronach www)

Wojciech Cwalina (SWPS)

Patronat nad konferencją objął m.in. portal PolitykaGlobalna.pl.

WIĘCEJ INFORMACJI: www.centrumpr.com.pl/info_marketing_polityczny.pdf

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl