Zapraszamy do udziału w seminarium
„ELEKTRONICZNE (SIECIOWE) NARZĘDZIA MARKETINGU POLITYCZNEGO (WYBORCZEGO)”
które odbędzie się 6 maja 2010 roku w Warszawie.
W PROGRAMIE
– Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce z wykorzystaniem elektronicznych narzędzi
Grażyna Białopiotrowicz (autorka książki „Kierowanie wizerunku w biznesie i polityce”)
– Uwarunkowania i możliwości zastosowania potencjału Internetu/Sieci w aktywności politycznej
prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek (Instytut Dziennikarstwa UW)
– Strategie marketingowe na rynku politycznym
Michał Jaśniok (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)
– Rola blogów, mini blogów oraz sms-ów w marketingu wyborczym i w budowaniu relacji z otoczeniem politycznym i potencjonalnymi wyborcami
Krzysztof Urbanowicz (Prezes Mediapolis)
– Spam polityczny (e-maile, sms-y) – aspekty prawne i wizerunkowe
Piotr Waglowski (Vagla.pl)
– Segmentacja rynku wyborczego
Andrzej Falkowski (SWPS)
– Internet jako narzędzie kampanii negatywnej (reklama banerowa i na stronach www)
Wojciech Cwalina (SWPS)
Patronat nad konferencją objął m.in. portal PolitykaGlobalna.pl.
WIĘCEJ INFORMACJI: www.centrumpr.com.pl/info_marketing_polityczny.pdf
Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl